lördag 25 juli 2015

Skriva barnbokslitteratur

Det har varit lite stilla här på portfolio-sidan nu ett litet tag. Jag sommarjobbar och har inte haft så mycket tid att jobba med bilder och byggnation. Men här kommer åtminstone en liten bläckteckning och så tänkte jag berätta att..

..nu till hösten ska jag studera en kurs som heter "Att skriva barnbokslitteratur". Kursen är till största delen på distans men med träffar i Astrid Lindgrens Näs i Vimmerby. Det ska bli så roligt att få hjälp att utveckla texter och få verktyg att bygga saker även med ord!

Så under hösten kommer det nog även att dyka upp lite texter här på portfolio-sidan!







Jag hoppas att alla som kikar in på min sida (och alla andra också förstås) har en trevlig sommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.