torsdag 28 maj 2015

Koja från arkiven

Jag har varit och letat lite i fotoarkiven och lägger här upp ett projekt som jag arbetade med för ett antal år sedan. Denna koja, eller detta hus, gjorde jag som mitt projektarbete sista året på hantverkslinjen som jag gick på gymnasiet.

Nu håller jag på med ett annat byggprojekt som kommer att bli spännande, ännu är det lite hemligt, men det ska vara färdigt framåt september nu i höst.. :)

                              Jag var och byggde i min morfars verkstad. Det var
                              ganska trångt där då!
                               Sen flyttade jag hem bygget och målade det och här
                               är det montering på gång.
                               Kojan/huset när allt var färdigt.
                               Ingången till själva huset: lucka i golvet och repstege.
                               Invändigt målade jag väggarna med magnetfärg och
                               ovanpå det ett "landskap". Sen gjorde jag figurer med
                               magneter på baksidan som kunde hänga på väggarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.